WonderFun: per aprendre anglès jugant.

La setmana passada vaig anar a les portes obertes de WonderFun (c/Pare Miquel de Sarrià, 7. Darrere el mercat de Sarrià), un nou centre que va obrir just abans de l’estiu i està tenint molt d’èxit. WonderfunLa proposta és simple: activitats extraescolars en anglès per a nens i nenes de 3 a 12 anys. I l’objectiu: que els nens i nenes aprenguin anglès per immersió lingüística, tot jugant i fent les activitats que més els agraden.

Totes les activitats que fan estan dirigides per professors nadius i la comunicació és sempre en anglès. La Maria, fundadora i directora de WonderFun, m’explicava que a les primeres classes els nens més petits sempre estan una mica aturadets i se’ls fa estrany l’idioma, però que és una passada veure com en pocs dies ja diuen paraules i inclús frases!

WonderFun

A WonderFun no hi ha llibres ni exercicis, es proposen tres activitats diferents, una per cada trimestre. Així els nens tampoc estan tot l’any fent el mateix i van variant i també aprenent vocabulari de diferents temàtiques.

Nature and Environtment: a l’activitat de natura fan experiments científics, aprenen la importància de reciclar, les energies renovables i cuiden l’hort del pati.

Wonder Fun

Arts and Crafts: creació artística, pintura, dibuix, fang… l’important és expressar-se i deixar volar la imaginació utilitzant els diferents tipus de materials que els ofereixen.

Theatre: una manera de millorar l’expressió oral en anglès. Aprenen tot el relacionat amb la posada en escena d’una obra de teatre: fan de directors, guionistes, maquilladors…

Wonder Fun

Si esteu interessats en conèixer el centre, aquesta setmana i la vinent hi ha tres sessions de portes obertes:

– Dimecres 18 de setembre de 17h a 19h.

– Divendres 20 de setembre de 17h a 19h.

– Dijous 26 de setembre de 17h a 19h.

A mi em va agradar molt. És un lloc molt familiar i proper i la manera d’ensenyar l’anglès la vaig trobar molt encertada. Per immersió lingüística, tal i com ho faríem nosaltres si haguéssim d’anar a viure fora: realitzant les nostres activitats quotidianes, però en anglès. Escoltant, posant en context i finalment llançant-nos a parlar-lo.

NOTA: els drets de les imatges són propietat de WonderFun i no poden ser utilitzades sense consentiment.

Cap resposta a “WonderFun: per aprendre anglès jugant.”