Bon dia i bon inici de curs a tots! Com us ha anat? Jo ja amb una nena a primer i un a P3. Després de 6 anys estant amb ells la major part del dia, no me’n sabré avenir! Aquesta tarda molts petons, moltes abraçades i molts mimos. I aquí us deixo algunes activitats xules perquè feu plegats!
Del 2 al 21 de SETEMBRE
Festa major de Vallvidrera. Amb moltes activitats infantils i familiars. Aquí podeu veure el programa complert.
DIMARTS 13 de SETEMBRE
Ludoteca als jardins. A les 18h. Al centre cívic Casa Sagnier. De 12 mesos a 12 anys amb adult acompanyant.
Jornada de portes obertes a Wonderfun. De 16.30h a 18.30h. Ves a conèixe’ls i a provar un tastet de les seves activitats.
DIMECRES 14 de SETEMBRE
Contacontes: les bruixes de xocolata. A les 17.30h. A la biblioteca de Collserola Josep Miracle.
DIJOUS 15 de SETEMBRE
Jornada de portes obertes a Wonderfun. De 16.30h a 18.30h. Ves a conèixe’ls i a provar un tastet de les seves activitats.
Music Together. A les 18h. A la casa Sagnier. Activitat de jocs musicals en anglès. Per infants des dels 12 mesos fins als 8 anys amb adult acompanyant. A càrrec de Music Together. Aforament limitat. Activitat amb inscripció prèvia: a partir del dilluns 12 de setembre de 9.30 a 21 h, o enviant un mail a infantil@casasagnier.net
DIVENDRES 16 de SETEMBRE
Dia sense cotxes – parking day. De 17h a 19h. Al carrer del Cardenal Sentmenat. Durant el Dia sense cotxes, la plaça d’aparcament del carrer Cardenal Sentmenat serà transformada en un miniparc on tothom podrà portar-hi plantes. A partir de les 17 h, també s’hi podran deixar missatges escrits per reflexionar sobre com podem fer que Sarrià sigui més verd i amable. Organitza: Espai Gardenyes i CC Casa Orlandai
DISSABTE 17 de SETEMBRE
Classes de prova gratuites de Music Together. A les 10.30h i a les 11.30h a la Casa Sagnier. Durada: 30 minuts. Cal reservar trucant al 661663922 o escriure a info@musictogetherbarcelona.
Xerrada-taller sobre disciplina positiva. Imparteix: Angelica Joya. A les 12h. Al FNAC de l’Illa Diagonal. Aquí podeu llegir alguns dels seus articles i consells. Segur que us agrada!
Muchas gracias Laia por compartir la información de la charla del sábado!
Un abrazo!